28 Haziran 2011 Salı

KELİMELERİN KİFAYETSİZ KLAVYENİN YETERSİZ KALDIĞI ANLAR

Kelimeler var bildiğiniz ve kitaplar dolusu anlatacaklarınız... Enazindan size oyle gorunmektedir kucuk dunyanizin penceresinden. Her yenilige ilk siz gormussunuz gibi hisseder ve herkese anlatmak istersiniz, Nedense! Sanıriım ben de ilk ben görüp keşfetmisşim hissine kapılanlardanım, anlatmak, paylaşmak, artmak istemem belki de  bundan.Belki de bundan açmaya calıştım blogumu. Öncelerde trent(idi) biraz modasi gecti, duruldu, yani sakin sakin yazmak zamani...
Ha ne mi bulacaksınız burda Türkiye^den şimdilik: İstanbul, İzmit, Bursa, Ankara, Eskişehir, Edıine, Gaziantep, Adıyaman, Diıyarbakır, Batman, Siirt, Hasankeyf, Mardin, Urfa, Adana, Mersın...
Yunanistan nam-ı diyar Grecee^den Atina, Selanik, Serez, (şimdilerde yaşadığım şehir)Volos, Kavala, İskeçe, Larissa, Kavala, dahası yakında.

Küba^dan ise :Havana, Santiago de Cuba, Tirinadad, Varadero, Las Teressa, Barakoa...

Bir itirafta bulunmam gerekirse Kübadan sonra depreşti yazma sevdam. Gitmeden önce okuduklarim, duyduklarım ve ön yargilarim vardi. Yalan yanlış, eksik ve en kötüsü yanıltıcı. Şimdilerde daha net bilgim var. Neden mi ? gittim, gördüm, tozdum, yazcam.
bugünlük bu kadar, notlarımı toparlayıp döncem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder